براي تو هميشه من نوشتم
كه با تو هست اين جا سرنوشتم
براي خواب ها برنامه چيدم
به شاخ آرزو ها ميپريدم
كجاي اين جهان زيبا تر از تو
كه من دورم كنون اينقدر از تو
دلم آشوب و دنيايم خراب است
بدون تو همه چي نا تمام است
دلم خون است از اين فصل نامرد
كه ما را با خودش از هم جدا كرد
من اينك از خودم دلگير گشتم
گمانم در درونم پير گشتم
پنج ماهگی...ما را در سایت پنج ماهگی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124